Wednesday, December 15, 2010

Minggu yang Menarik~


بسم الله الرحمن الرحيم


Minggu yang menyeronokkan dan sibuk untuk cuti kali ini...

> 11-12/12 (sabtu n ahad) Bermalam d'Homestay Tjg Karang yang sangat besar dan luas bersama-sama family ummi yang ramai, hantar cik Naim (adik ummi ke9) ke rumah pengantin perempuan untuk majlis akad nikah & walimah.




> 13/12 (isnin) hang out g mid bersama my besties atiqa, syatirah,amalina,baitil & abidah. Sangat seronok coz dapat jumpa amal n abid yang sekian lama tidak berjumpa hampir 5 tahun dan meeting secara tak langsung untuk tubuhkan community bg batch untuk bergerak aktif..(masih dlm perancangan) balik dari mid terus ke rumah k.aisyah razak untuk meeting pogram Kem Anak Soleh ala-ala Aliph buat tp lain sedikit.



> 14-15/12 (selasa & rabu) pengalaman yang menarik untuk kali yg kedua menjadi fesi bg kem buat adik-adik sekolah rendah yang sangat comel dan aktif (huhu...) banyak sangat yang ana dapat belajar, bukan mudah untuk mengawal adik2 kecil ni perlukan kekuatan mental n fizikal..sangat menguji kesabaran juga tp sangat best n really exhausted. Yang tak menariknyer ana tak dapat explorace sama-sama dengan adik-adik untuk hari yang terakhir esok (khamis) coz perlu balik ke kampung bagi persiapan walimah pakcik sabtu ni...maaf yer adik-adik, actually terima kasih banyak2 kepada atiqa,syatirah,k.aisyah,k.iman,nisah,nadia dan fesi2 lelaki yang lain kerana dapat sama-sama korbankn cuti beberapa hari ini bersama-sama berjuang untuk sampaikan cara hidup Islam pada adik-adik yang masih kecil dan comel-comel, semoga adik-adik jadi anak yang soleh n solehah k..^_^


Selamat Bercuti!! tp jangan lupa sama2 check mutabaah amal kita, raheeq makhtum hadamkan, dan jangan lupa mikirin ummat..moga2 cuti kita cuti seorang DAIE. bergerak, terus bergerak! (quotes from k.hajar, thnx k.hajar!!)
semoga kita terus tsabat di Daerah Ini~insyaAllah...perlukan sangat kekuatan dari akhwat semua ;)



No comments:

Post a Comment