Wednesday, September 7, 2011

Yakinlah...

بسم الله الرحمن الرحيم


Andai kita memang dijodohkan.... Apa pun halangannya kita pasti akan disatukan dalam pernikahan ..
Namun andai memang kita tidak dijodohkan apa pun usaha pastikan
tiada hasilnya..

Ya Allah ,
Ajarkan aku mencintai dengan sederhana..
Ajarkan aku agar lebih pandai memendam cinta..
Ajarkan aku untuk lebih mencintai-Mu dan kekasih-Mu
Ya Allah,
jagalah aku dari dosa dunia..
Jagalah dia dari dosa cinta.
.
Aku mencintainya kerana Mu
Aku akan rela melepaskannya apabila Engkau kehendaki..

"Ya ukthi, saat cintamu di ingkari, bersabar dan bersyukurlh meskipun itu sakit, kerana Allah sudah mnjagamu dari cinta yg melalaikan :)"


Trust Him as He knows the best ! ^^


Baiti Jannati, Teratak 3600

070911 -1815-


No comments:

Post a Comment